Slutet gott, allting gott... och så träningsvärk!

Idag är en sån där dag då jag vägrar lämna sängen! 
Eller, tja, det är ju fantastiskt väder ute så jag kanske tar en promenad om en liten stund. ;)
 
Men! Igår var galet fin! På grund av det fina vädret så tog jag mig ut på en löprunda, och så håller jag på med en 30 days challange, och så avslutades dagen med bowling... så idag har jag viss värk i kroppen. Gött äre!
 
När livet är fint!
 
Motivation till att träna varje dag~
(Borde gå att klicka på bilden för att få upp den större ifall ni vill ladda hem den!)
 
Så, eftersom det är aningen svårt att ta sig ur sängen för tillfället, så kan jag ju passa på att uppdatera min blogg! Yay! 
 
The road so far...
 
11 Dec- Blev uppplockad tidigt på morgonen för att ta färjan över till Danmark. Väldigt chill dag. Julmat, blåsigt härligt akterväder, spel!...
 
...jazzmusik, häng i Fredrikshamn och sedan tillbaka hemåt~
 
19-21 Dec- Så har vi en av de bästa helgerna den här hösten~ jag och Sara tog oss ut till Kårholmen! Älskade, fina ö!
 
Fick även lite tid till att träffa mina fina tjejer Elin och Therese under julrushen<3
 
Så har vi självklart julafton! Presenter, Kalle Anka, bebis-safari. Standard. 
 
Yeah, och så försvann 2014.
Hade ett fantastisk nyårsfirande med gänget, så detta ledde till att jag glömde ta kort. Men Gott Nytt År gott folk! 
 
Nyårslöfte inför 2015: Blogga minst en gång i månaden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback