Utfyllnad om min Uppsala-visit

Av någon anledning har det blivit sena nätter här i Uppsal, något jag inte är van vid längre. Börjar känna mig lite gammal och gaggig. XD

Vaknade nyss så nu sitter jag i min säng/Biffens soffa och bara chillar lite.

Tänkte att jag kunde lägga upp ett inlägg om sånt vi gjort men som jag inte nämnt. 

Delvis har jag äntligen fått se domkyrkan~!

Senast jag var på besök i Uppsala så ville jag verkligen se domkyrkan, men den gången hade vi inte tid att ta oss iväg, så som tur är så såg jag till att boka in detta innan jag var uppe den här gången.
Den var inte det minsta av vad jag hade föreställt mig, men väldigt fin~!

Älskade verkligen prediktsstolen, måste vart min favorit i Kyrkan!

Utöver det har vi även strosat runt lite i övrigt i Uppsala, så att jag har fått turista lite. Vi har gått runt en hel del, förutom Uppsala i sig så promenerade vi även bort till Stordammen som ligger en bit härifrån, har ingen bild på den men det finns en jättefin grillplats där~!
Och så har vi vart på Ica! För äta bör man annars dör man! xD

Ica-affären med de grönaste bananerna! Xp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback