May the 4th be with you~

Jag är inget större Star Wars fan, men detta måste vara det perfekta datumet för ett dop, eller vad säger inte ni? ;)
Yush~ idag döptes min fin-fina systerdotter, min söta lilla sjöhäst, och det är en dag värd att minnas~!!

Trots lite skrik så välkomnades hon till slut in i får himmelska familj~

Från och med här och nu kommer det nog bara gå utför. Hon har så många människor som redan nu älskar henne och hon kommer bli såååå bortskämd! 
Och mycket hyss blir det också till att lära henne~

Dopföljet ser nöjda ut och jag tror lilla Rebecka är det också~ RAO! >w<

Cermonin var jättefin, min vän Rebecca sjöng så att jag fick tårar i ögonen, skratt blev till och mottagningen i församlingshemmet efteråt var supernice~!

Nu är det bara att se vad framtiden har i lager för den lilla sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback