Busy, busy~

Grattis på midsommar gott folk. Hoppas ni alla kommer ha en fantastisk dag!
Det kommer antagligen jag även om jag inte ska fira den så traditionellt detta året. Om en timma kommer jag befinna mig mitt i festligheter och servera på ett bröllop nämligen, så jag skjuter lite på midsommarfirandet tills imorgon~

Återigen har jag vart lite dålig på att blogga, men det är en vana jag återigen försöker komma in i, och även om det har skett mycket de senaste två veckorna så är det inte så offantliga mängder med händelser, så jag tänker att jag tar en snabbrepris!

7/6 - Träffade på fin~fina flicor och tog ett glas vin i Göteborg!

9-11/6 - Mina coola före detta klasskompisar var över, Elin smälte en skärbräda.

13/6 - Elin tog studenten~!!!...

... bonde style~ Traktor!

14/6 - Firade att Rebecca fyllde 20 den 15!!
Eld och fest på The Corner.

Samt konfirmandläger mellan den 15-19. Boo~yaa!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var så otroligt roligt att träffa dig igen sötnos! Tack för den fina kvällen/dagen <3

2014-06-23 @ 18:52:10
URL: http://sarahj.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback