Road trip ner till Helsingborg!

Haha, jag hinner knappt hem förrens jag sticker iväg igen! XD
För tillfället ligger jag i min lyxiga tältsäng på hotellrummet i Helsingborg efter en lång dag med en massa äventyr~

För tydligen existerer det lyxiga tältsängar~

Camilla ringde och väckte mig rätt så tidigt idag, så jag fick pratat med henne i några timmar innan det att Jessica och Mattias kom förbi och plockade upp mig för äventyrsdags~

Yay~ road trip!

Så for vi neråt i landet, sakta men säkert tog vi oss neråt på småvägarna och stannade på lite random ställen eller svängde in på vägar för att kunna se havet.

Stannade t.ex för att ta kort på forsar eller för att äta mat. :)

Till slut så kom vi fram till Helsingborg, välkomnades då av en man som fördes iväg med ambulans och en kvinna som startade bråk inne på Ica... För det ser man varje dag...

Men det stoppade inte oss från att utforska Helsingborg~ vi tog oss till vårt hotellrum, vårt 70-talsrum med discokula! Just det, för så cool semester har vi~

Men ännu coolare var utsikten jag och Mattias fick se när vi tog oss upp på den närliggande kullen aka Kärnan som ligger här i Helsingborg.

När vi kom upp på första avsatsen så slogs vi i ansiktet av utsikten~

Kärnan~ det enda som är kvar av det gamla slottet.

Där inne hittade vi en cool tron. Så här bra hade vi passat som regenter!

Så tog vi oss upp ännu högre upp i tornet~

Där uppe var utsikten ännu häftigare!

Så ringde vi Jessica som var kvar på hotellrummet och vinkade lite till henne~

Nämnde jag att utsikten var galet häftig? OuO

Men coola saker kan inte vara för evigt, vi tog oss ner igen, mötte upp med Jessica och hade en trevlig kväll med vattenpipa och god mat. >w< awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback