Recap från dag 5~

Many, many wow!

Jag var helt slut efter gårdagen! När jag kom hem inatt så somnade jag verkligen direkt! 

Men vi fick gjort en massa kul igår~!

Delvis så hittade vi en hörna med folk från iCon, så vi satte oss ner i deras gemenskap och ritade tillsammans~

Jag gjorde mitt bidrag till deras vägg i form utav Axel och Roxas~

Ehehehe~

Senare efter det så satt vi även och lyssnade på EatYourKimchi som pratade på stora scenen. Elin, Ella och Alexandra satte sig långt fram i solen, men jag blrjade redan då bli trött, så jag dissade dem och satte mig i skuggan med min matsäck~

Simon och Martina långt där frammepå scenen.

Sen fick Elin och Alexandra även chansen att prata närmare med dem båda~

Efter detta följde jag med Alexandra bort till Miff-salarna och var med på mitt första riktiga live-rollspel. Det var superkul och jag hade vekligen jätteroligt!
Vi var alla inne i ett rum och spelade ut interaktioner under en flyglarmsevakuering~ så skoj!

Efter detta somnade jag nästan när jag kollade på Elin och Ella när de spelade tv-spel.

Ändå stannade vi kvar en stund och kollade på Gameshowen. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback