No rest for the wicked!

För vem behöver sömn lixom? 
Sitter ute på altanen hemma hos mig för tillfället och skriver konfirmanddrama tillsammans med Rebecca och Sara. Det kommer bli superawesome med en del nördreferenser och en hel del kristna referenser. (Surprise, surprise!)

Det är så gött med konfaläsning! Så mycket fantastiska människor och massa äventyr! 
Idag var vi till exempel ute på pilgrimsvandring och i fredags introducerade jag konfirmanderna för årets skattjaktslista. 
Det blir som sagt inte mycket till sömn, eller något annat än konfirmandrelaterade saker som händer under dem här intensivveckorna på sommaren. Men lite annat har jag ändå lyckats klämma in! 

28/6 T.ex så hade vi överaskningsfest för vår fantastiskt fina Sara, vilket Rebecca hade styrt upp. Galet trevlig kväll med en massa grymma vänner!
(Bilden har jag hänsynslöst stjält av Rebecca, något hon aldrig kommer märka då hon inte läser min blogg. Mwahahaha~)

...och detta var en fest som resulterade i att en gammal soffa gick i två bitar. Ooops. 
Då den inte gick att rädda så gjorde jag och Sara det enda rimliga. Vi startade en eld och gjorde oss av med liket! ;)

Hurr~ hurr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback