Ledig stund på tåget i Gothiahysterin

 För tillfället sitter jag på tåget för att ta mig in till mitt fina Göteborg. Idag skall jag nämligen träffa Jessica och Emma~ mina fina tjejer!
Vad jag inte hade räknat med dock var att på tåget vara omringad av stora hoper av fotbollspojkar. Yikes, jag visste ju ändå att Gothia Cup var igång, jag bara glömmer av att räkna in det i min vardag. XD

Nu är förövrigt konfirmandläsningen slut. Ack och ve, mina underbara konfirmander! 
Det är helt underbart att kunna vila upp sig nu efter flera veckor med sömnlösa nätter och stress över att få allt klart. Men vad jag kommer sakna den här gruppen, den här makalösa gruppen!
Förhoppningsvis fortsätter gänget att komma på KU och hänger kvar~

Men vilka underbara veckor vi haft!

Med bland annat McDonalds dejter~

Lite allmänt häng på Ikea

Disco med Elvis och gänget

Klämde in lite fika med mina hoomies~...

...Jesper och Jasmine...

...och så Rebecca som inte ville vara med på bild.

Konfirmandtiden avslutades med Supé.

Och så måste man fira med finmiddag tillsammans med ledargänget!

Kommentarer
Postat av: Nenne

No more konfirmander for you, no more work for me. Semester after imorgon! :D = dejt snarast?

2014-07-16 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback