Vad har jag gjort de senaste månaderna? :)

Det finns inte mycket som gör mig lika pepp på att blogga som när kompisar uppdaterar sina bloggar. Det var till och med anledningen till att jag startade en blogg för länge sedan. Att kunna hålla sig uppdaterad över vad ens närmsta vänner gör eller le åt minnena man gjort tillsammans. :)
Så nu då när Sara och Elin börjat blogga igen blev jag sugen på att skriva av mig~!
 
Så vad har hänt i mitt liv sen sist? Jo du!
 
17 Aug- Sprang ett lopp i Göteborg som heter Color me Rad. 
Fast det blev inte så mycket springande, mer färgkastning. :p
 
23 Aug- Hade uppstart med ledar och faddergänget från konfan. 
Första gången jag var ute och paddlade kanot~ det var superskoj och jag och Bettan var grymma!
 
2 Sep- Var ute på församlingsutflykt med alla coola församlingsbor. 
Men härifrån har jag så mycket bilder att det nog får bli ett eget inlägg om detta. Ska försöka fixa det någon dag~
 
12-14 Sep- Skepp ohoj! Var återigen ute med båten Elida. 
Som vanligt enligt tradition så var jag uppe och såg soluppgången på söndagen, den här gången var jag dock ensam, så när jag strövade omkring på Hönö och hittade en sån där playwoodskylt med utskurna ansikten så var jag tvungen att ta en bild, även om jag blev vansinnigt forever alone genom att göra detta.
 
25 Okt- Favorit i repris! 
Hade som förra året en maskerad här hemma med gänget~ är inte alla jättefina? OuO
 
Sen har jag även lyckats knåpa ihop en bokklubb, yay~!
Bokklubben är en undergrupp i en redan existerande internationell bokklubb som jag följt ett tag som heter Vaginal Fantasy. Första mötet hade vi den 28 Oktober. :)
 
1 Nov- Vännerna var samlade och firade att vår allas Rasmus fyllde 25 år gammal genom en överaskningsfest som hans syster och flickvän anordnat.
 
7-8 Nov- Kantorskan i församlingen fyllde 50 år nu i höst, detta firades genom en välgörenhetskonsert i kyrkan och efter detta mingel i församlingshemmet. 
Gyllene Bältans Kalaskokeri var på plats och stod för maten, så i två dagar var vi i full gång med tillagning av massvis med mingelmat.
 
Så är vi rätt så uppdaterade till nuläget. De sista bilderna som kan visa vad för bus jag hittat på de senaste månaderna är dessa.
Har haft pokerkvällar de senaste två helgerna. För det är sånt coolt man gör här ute på landet. :D
 
Så avslutar vi detta inlägget med söta bilder på RAO~ min söta systerdotter bara växer och blir större!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback