Angående sovrutiner och Luciatåg

Den senaste tiden har jag haft offantliga problem med min sömn. Antingen har det vart helt omöjligt för mig att somna eller så somnar jag och sover i endast tre timmar, för att sedan inte kunna somna om igen. 

Så när jag då somnar i soffan i inväntan på min och pappas mini-rutin att se Game of Thrones på tisdagar för att sedan väckas, lycka gå upp till mitt rum och somna om för att sedan sova i 8 timmar~! Detta är lycka och nu känns det som att jag är på väg mot rätt sovrutiner! OuO

Men eftersom jag somnade så lyckades jag ju inte berätta om Luciatåget jag gick i igår!
Just det, helt rätt, jag gick Luciatåg för första gången på över 10 år! XD


Vi var inte jättemånga, utan ett par ungdomar och ett par stycken barn från kyrkan som bjöds in till ett julbord som hade anordnats för de nyinflyttade flyktingarna i trakten. 
Vad vi inte hade räknat med var att det skulle vara närmare 100 personer på tillställningen. Flyktingar, frivilligarbetare och föräldrar satt på sina stolar medans vi sjöng låtar man knappt kom ihåg texten på. Tur att barnen hade koll. 

Men det var rätt kul i slutändan. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du e så söt! :*

2014-12-03 @ 12:38:07
URL: http://sarahj.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback