7 dagar i ett inlägg

Veckorna går så snabbt, jag menar, det var ju bara 7 dagar sedan jag hade Elin här och vi lekte. Förutom att vi spelade spel så lyckades även mitt paket med årets Gishwhesbok anlända, yay~!!
 
Wazzap bro!
 
Så har jag även vart på årets första julbord uppe i församlingshemmet. Mycket folk, mycket mat. Haha!
 
Nom, nom!

Och så hade jag den märkligaste måndagen. Delvis fick jag punktering på mopeden när jag skulle till kyrkorådet på morgonen. Sen så slutade Jessicas bil fungera. 
Så fick man fraktat lite moppe innan det var glöggfika hemma hos Jessica. Mysigt avslut på en knasig dag.
 
Massa kakor!! OuO
 
Och så igår var jag på releasefest för årets Fratreskalender. Härligt gäng killar som gör en nakenkalender där intäkterna går till Stadsmissionens arbete för de hemlösa! Wah! Fina människor!
Årets kalender kan man gå in och beställa på Fratres.nu! Do et!

Puzzel på releasefesten~!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback