Tillbaka, åtminstonde för tillfället.

Nä~äh! Nu är det änna dags igen för att skaka liv i denna återigen bortglömda blogg!

Hej~! Saknat mig? C:
Jag har i alla fall saknat att blogga! Det är något speciellt med att lägga ett par minuter på att skriva lite tankar eller minnen och publicera, bara få ur sig text.

Såååå~ antar att jag bara hoppar in i den här världen igen utan att ge en återblick över vad som skett när jag vart frånvarande, kan hända att jag istället gör det under mitt framtida bloggande. :D

Idag då! Jag fick en makeover! 
Känner mig helt fantastiskt vacker och fräsch efter den.


Eller ja, om inte annat gjorde tjejerna mig mer originell. 
Var ute hos upptäckarklubben och som en tradition så slutade det med att dem fick måla på mig. 

Till och med håret fick lite färg.

Men, ack och ve, detta får tyvärr inte sitta kvar, nu är planen att ta ett bad för att gå upp tidigt imorgon.

Så, baii for now~!! OuO

Ehehehe~ lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback