Stuff I've done.

Gah, min skalle är galet död nu. Ska sova så snart jag fått skrivet det här. C:

Idag körde vi Eon för första gången. Eller ja, första gången för mig iaf. Och det var även första gången jag spelade en aggressiv, överviktig kvinna... som jag måste bli bättre att spela känner jag. : P

Full man:"Vill du att jag ska slå dig eller!?"

Nera (min karaktär):"
Det ligger en förbannelse över mig, slår du mig så blir du lika ful som jag."

Fullmannen:".....äh vi skiter i det."

Also! Jag fick en födelsedagspresent av Ylva idag~ Lite sen men det gör inget~
Erkänn jättesöt! Det är mössan som jag fick~~ ^w^

Sen så kanske ni ser att jag blekt håret igen, kunde inte låta bli, fast det blev en lite märklig nyans på det. :P
Men det ska bli ljusare!

Kommentarer
Postat av: Jessica U

Du kan få gå på kurs hos mig om du vill...

2011-10-25 @ 03:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback