Studentmössa på vift.

I förra veckan skulle jag hämta upp min studentmössa då skolan hade fått in alla beställningar, problemet bara var att min mössa fanns inte där.
Så, vart fanns den?
Jag försökte ringa flera gånger, men jag hamnade bara hos telefonsvararen på C.L Seifert.
Smått irriterad!
Skickade ett mail.
Idag fick jag till svar att min studentmössa hade skickats upp till Cybergymnasiet Norr i Stockholm. D:
Jaha?
Men, jag behövde inte oroa mig, det var bara för mig att lämna min adress, så ska dem göra en ny till mig som dem skickar så fort den är klar.
Slutet gott, allting gott? owo
(also, gör en uppdatering om det jag inte hunnit/orkat blogga om senare idag ^w^)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Vad gjorde den i Stockholm?

2011-05-03 @ 18:37:15
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Turtle

Dålig miss av dem D8

2011-05-03 @ 18:38:53
URL: http://www.ameblo.jp/catturtle
Postat av: Ne

Haha, som du trodde typ xD Men gött att det har löst sig iaf. :)

2011-05-03 @ 18:41:10
Postat av: Ne

Haha, som du trodde typ xD Men gött att det har löst sig iaf. :)

2011-05-03 @ 18:41:21
Postat av: Jessica

Då gjorde dom samma grej som de gjorde på mig D:

2011-05-04 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback