Spontanresa upp till Uppsala. dag 1 owo

Från i söndags till och med igår (tisdag) var jag och Tora på vift. C: Vi var uppe i Uppsala-trakterna och hälsade på Niklas!

Så nu har jag träningsvärk i armarna pga pilkastning, mycket high-five'ande och allt annat vi gjorde. Men det var galet mysigt~~

Två tjejor klara för färd~~

Tyvärr visade det sig att vårt tåg var försenat och det slutade med att vi var ca en timma sena redan från början. Good job SJ. Good job! XD
Men vi kom iaf iväg och efter ex antal timmar utan luft eller vatten så nådde vi iaf Uppsala efter ett stopp i Enköping där vi fick växla till buss.

Stationshuset i Enköping. C:


Tora skäms i Enköping för hon vet att inte jag gillar cigarett-rökare/ Jag på Upssala-stationsgolv. Mådde inte jättebra efter resan upp.

Det var att vänta i lite mindre än en timma i Uppsala efter det på sista bussen hem till Niklas. Redan vid det här laget mådde jag galet illa, jag somnade nästan på stationsgolvet och när vi väl kom hem till Niklas efter en 25 min väldigt jobbig bussfärd för mig så spydde jag och sen så somnade jag i hans soffa. YAY! Grymt bra irl-första intryck där! : D
Men, två timmar efter det vaknade jag upp och fick lite mat och stark-godis som brände i munnen. Mmmm~~

Dumt nog välte jag ut en flaska med Ultimate Insanity Hot Sauce också, och jag fick lite av det i ögat. Jag lover, det sved och det är inget jag rekomenderar. : P


Men, jag skulle nog säga att det hela var en succé ändå.


Kommentarer
Postat av: Han den där typen ni hälsade på

Wäääh! det var en success helt klart, kom tillbaka snart! :D

2011-05-11 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback