It's a gamers life.

Så, igår var det på nytt dags att damma av karaktärsbladen och samla gruppen för rollspel. Vampire.
Dagen innan dess hade en kompis kommit fram till mig och sagt till mig: Sandra, vad Viktor än säger så är det han som brände ner din lägenhet och dödade din katt.
Min reaktion blev denna: D:

Men tur för mig så visade det sig att min katt inte var så död som jag tidigare hade trott. Han jamade gulligt bakom mig och det blev att fort ta sig iväg till veterinären. Han överlevde. : D
Dock så somnade jag när det var dags för "the boss fight". Heheh, jag antar att det är nackdelen med att faktiskt börja få ordentliga sovtider igen. owo

Så vaknade jag dagen efter i Jespers (och Rebeccas) soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback