Stadsbiblioteket.

Sitter på stadsbiblioteket för tillfället och väntar på att klockan skall bli halv fem, ska nämligen träffa Therese då för att gå Göteborgsvarvet.
Kände att jag behövde gå det åtminstonde en gång innan det att det är dax att springa det i maj. Det är inte alls lång tid kvar nu! (゜ロ゜)おっ、

Klicka på kartan för att få den större. :P

Uhuhu, tittade även förbi Akademibokhandeln vid kungsportsplatsen för att se efter hur det går för Ylva på sin praktik förut. Hon är så duktig!~~ Och jag blev så glad av att se henne så alldeles buisnessish. :3


Lol, also, det var en Rädda Barnen-snubbe som pratade speedat med mig idag.

"Hej, vet du vad rädda barnen är?"

"Ummm, jo..."

"Och vet du vad vi är?"

"Ehhh, en organisation...?"

"Som gör vadå?"

"..."

"Räddabarnenfinnstillförallabarnisamhälletochvivillsetillattallabarnenfårenbrauppväxtochdetfinnsmassabarnsomintemårbraellerutsättsförmisshandelövergreppochliknande. Dettavillviförhindragenom..."

"....okej."

"Tycker du att detta låter bra?"

"Jo, det låter juh inte dåligt.."

Och det enda jag kunde tänka på var: ANDAS MÄNNISKA! XD
Credits till honom dock för att han antagligen dragit det där en 1.000ggr redan idag. Galet var det. :P




Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Hej Sandra!

Ni är galna som tänker ge er på det här med Göteborgsvarvet. Jag kommer och tittar på er när ni springer genom Slottsskogen ;)



Kram

2011-03-24 @ 16:24:01
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Mimi

ja gillar inte sånna människor D:

det var en tjej som ville prata med mig om bantnings-tabletter eller nåt annat jag vet inte riktigt. Jag sa att jag var sen och kunde inte prata med henne och hon bara: "det tar bara nån minut, snälla"

Då gick jag iväg snabbt!

2011-03-24 @ 18:41:34
URL: http://www.fritida.se/hermimione/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback