Long time no see~

Hej, oh du bortglömda blogg med design som jag börjat tröttna lite på. :P
Lol, gillar det rosa, men vill ha typ turkost också. Men lol, för lat för att fixa själv. ^w^
Sen en sån google-translate sak vid sidan. För jag vill lola över vad jag skriver på andra språk. XD

Jag vet inte riktigt om jag är en bloggmänniska eller om det är att jag är lite för lat för att skriva ibland. Hmm, i vilket fall som helst så borde jag kanske uppdatera lite oftare. XD lolololol, yaya!

Har galet svidande smalben för tillfället. Tror det heter smalben. Eller ja, det är den där muskeln som går där någonstans iaf.
Lol, för att jag inte tränar så ofta, men! Löparskor införskaffades förra veckan och jag har vart ute några gånger och så nu! YAY! Göteborgsvarvet här kommer jag! owo

 

Sen så var jag på Artfag-helg fredag till söndag~ Det var typ mysigt, och jag fick ritat en del grejer som jag har haft i åtanke att rita ett bra tag nu! 8DDDD Awesome änna!~~

 

Huhuhuhu, Och vad jag saknat att tecka i ett A4-block. Jag har inte haft det på flera månader, men däremot har jag en 623267542 stycken A3 block här hemma. Jättebra för mitt kommande projekt men det går inte så bra att bära med sig i väskan. : <
lol, och jag vill köpa en A3-scanner och bli aktiv på deviantART igen, men, dem är så dyyyra! -whine- ;______;
Men! I framtiden så SKA jag ha en. uhuhuhuhu~~

 

 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P
men typ jag har massa bilder från mobilen som jag kan ladda upp, så ska nog göra det! owo

Haha, ni kommer hata mig efter denna spammen! >8D

 

Here goes:

 

23/2 Hjälpte Nenne och Co. med deras projektarbete och ställde upp som modell till deras tidning. Var en Fairy~ uhuhu

 

23/2 Träffade Lars Gathenhielm ute i Lerbäck. owo (han var "pirat" och svensk och vi är på långa vägar släkt. Uhuhuhuu~~)

 

24/2 Träffade Johannaoch fick köpt mig väldens finaste bricka från 10:- lådan på hemköp. ~~ Just det Johanna fick piercat tungan också. Cool hon är. ^w^

 

25/2 Fick köpt mig en bok på bok-rean. "Kawaii" Skriven av Marita Lindqvist. Den är typ jätteläskig! DDDD:

 

3/3 Äpplemuffins~~

 

4/3 Var ute med fina flickor i gbg. Innan det var jag och Emma med när Jessica klippte sig. (VILKET BLEV JÄTTEFINT! 0w0)

Då ritade vi massa tllsammans också~

 

6/3 Konfirmander. Fick tillfälle att göra konst med piprensare av en bibelvers. Jesus frestas: Matt 4: 1-11

 

9/3 var på Kimono Fusion med skolan. Lol, det var inga människor där så det kändes så konstigt då det var 32538391038160 weebos där när jag senast var där på Tokyo Fusion. :P

(fixade ett galleri med alla bilder jag tog på facebook, det finns att hitta här: http://www.facebook.com/album.php?aid=346733&id=732963032&l=e26f54df7a )

 

Sen träffade jag min Johanna och överlämnade hennes födelsedagspresent från mig och Ylva. Hon blev klad hest~~ owo

 

13/3 Peanut butter Jelly time~~ Fixade kyrk-kaffe upp i församlingshemmet. Då passade vi även på att ha en American Style kväll med dessa mackor, bacon, ägg, blueberry pancakes osv osv. Mumsigt värre~~ (fast dem här mackorna är inte direkt min favorit. XD) uhuhuhu, still P&J-sandwiches~ owo

 

AAAAAAAND. DONE!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag gillar sånna här inlägg, det är kul och se va man har gjort på en lång tid :D

2011-03-22 @ 09:21:33
URL: http://www.fritida.se/hermimione/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback