Galen värld.

Ibland undrar jag vad det är för värld jag lever i.

På bussen idag så såg jag en tjej som var väldigt lik två prsoner som jag var vän med under högsatdiet. Skulle man gjort en fusion av dem två i den åldern så skulle man fått den här tjejen, jag skojar inte, det var galet likt.
Den här tjejen kan väl ha gått i sjunde klass, jag tror knappast att hon är äldre än så, och söt var hon också. (nej jag är ingen pedofil!)
När vi kom på bussen och fick satt oss ner så såg jag hur hon tog fram en NaturDiet-bar ur sin Prada-väska. Jag blev helt: WTF!?
Hon var juh inte tjock! Tvärtom, hon var VÄLDIGT smal, så jag satt bara där och hoppades att hon åt den för att hon tyckte den var god och inte för att hon bantar. D:

Är det bara jag som börjar bli gammal eller ska det vara så här?

Sen när man hör femteklassare prata om sex på pendeln, det är fel! Jag börjar förstå varför vissa är så petiga med att uppfostra sina barn under tabu att prata om såna saker eller under ovisshet. Allt kommer med tiden, men låt våra ungdomar för guds skull växa upp utan någon press på sig själva! Man ska inte behöva banta eller blanda in sex-snack för coolhet när man är i den åldern!

Uhuhuhu... ;_______;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback