Sanda the most awesome boobilichus superstar in te hole wide world

Skulle egentligen skrivit ett inlägg igår kväll, men jag var jättetrött så det blev inte av. XD

Men gårdagen spenderades tillsammans med min underbara Jaffa. Vi var iväg till kungsbackas simhall och simmade. Det var så längesedan jag gjorde det och det är så skönt. Funderar på att skaffa mig ett årskort. ^w^
Sen gick vi runt lite på kungsmässan och efter det fikade vi på Linnéas. Deras Cheesecake~~ Rekomenderas starkt. 8D

Efter det följde jag med Ylva in till göteborg och shoppade lite.
Plockade upp mitt fritidskort hos Issa.
Visade Ylva SAI på min dator.'

Och en massa skratt.

Helt underbar dag~~

Ett av Ylva's alla mästerverk. ^w^

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback