Rent hus.

Okej, efter att ha kollat närmare på WC-duck-rengöringen så har jag bestämt mig för att inte använda den i vattenkokaren.
"Vid förtäring, kontakta omedelbart läkare."
"Använd bara till toaletterna."
.  .  . Sooo. Yeah.
Har avslutat mitt städande för dagen. Hahaha, dem dammråttorna som gömde sig under soffan var inte lite nådiga. : P
mikrovågsugnen före rengöring


mikrovågsugnen efter rengöring.
"bär handskar, toaletter är ett smutsigt område"


Jag fick t.o.m krattat mig en vagn med lööööv! 0u0

Kommentarer
Postat av: Den andra Sandra xD

Haha va duktig du är :D! Micron ser ut som en helt annan person efteråt O.o haha x'D

2011-04-21 @ 01:05:20
Postat av: Turtle

Duktig Sandra<3

2011-04-21 @ 02:01:02
URL: http://www.ameblo.jp/catturtle
Postat av: Jessica

Hahaha älskade "Bär handskar, toaletter är ett smutsigt område" <3

2011-04-22 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback