This is the man I'd like to marry~

För ett par år sedan så fann jag tyckte för den otroligt underbara sporten snooker. Det är helt enkelt underbart att kolla på och man blir så otroligt fascienerad över alla stötar folk kan göra.

Men det absolut bästa med sporten måste nog vara Judd Trump~~ (|゜〇゜)
Jag sa direkt när jag såg honom för kanske tre år sedan: Honom ska jag gifta mig med, och det har följt med. Detta är sporten jag och pappa sitter och nördar tillsammans och den är att rekomendera.
Uhuhuhu... min Judd-stud<3
Han är i final nu i China Open. (o*w*o) Galet stolt jag blir. Han är så fin, och vänsterhänt (vilket är ascoolt!)
SÖTNOSEN!!!! Kan kliade sig just fundersamt på kinden, och det var gulligt~~

Min Judd Trump<3

 

Ni kommer alla bli bjudna på vårt bröllop, det lovar jag. owo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback