Städat som en liten galning.

Oj, det hela började igår när jag skulle avkalka en vattenkokare jag fick av en kompis. Ättikspriten kom fram och någon timme gick åt till att göra den ren.
Resultatet blev inte perfekt kan jag tillägga. Funderar på att använda VC-duck sak och avkalka med den. Det är ju det den är till för. Fast, avkalka toaletter.
(ska bara kolla att det inte är giftigt först.)

Men gosh. Jag har städat köket och toaletten. Jag har börjat med vardagsrummet och skall antagligen fortsätta om en liten stund.
Men först ska jag ta en paus och äta åh så kanske det blir senaste avsnittet av Glee. :P
Jag och min polare: Golvmoppen. ^w^
erkänn att jag ser lite shtek ut ;)

Kommentarer
Postat av: Turtle

Sexy time<3

2011-04-21 @ 01:56:06
URL: http://www.ameblo.jp/catturtle
Postat av: Jakubnelly

Hi, nice site! Keep up the good work!

2012-01-30 @ 14:04:19
URL: http://jakubnelly.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback