Smuts under naglarna. D:

Alltså, egentligen hade jag tänkt skura alla trädgårdstolarna idag, men det tog så galet mycket tid när man bara hade en hink och en tvättsvamp så jag gav upp efter ett tag.
Det fanns alternativet att hämta trädgårds-slangen, men, då måste jag ner i källaren där alla spindlar bor. Och vissa utav dem är STORA! D:
Och då menar jag verkligen stora! D:

Så. Istället blev det att jag hämtade trädgårdshandskarna och rensade gräs och dylikt i stentrappan upp till altanen. : D
Stentrappan före och efter. :#3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Du är då redig du Sandra, jag rensade hemma hos min mamma i helgen men glömde ta efter-kort så det får jag göra imorn istället.

2011-04-25 @ 23:01:32
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Neni

Hahahahaha! jag minns när vi skulle rensa den trappan och det slutade med att vi möblerade om stenarna... anyway, good job! Du har vart riktigt flitig denna veckan ju! :)

2011-04-25 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback