Ingen nyhet direkt, men lol.

Jag är nog en av dem segaste människorna som finns.

Har pysslat lite med bloggen, och jag sger det igen, jag är totalt crappy vad gäller kodning. Men, jag har ändå lyckats få in lite ikoner i bloggen och en sån där google-translate sak. Duktigt ändå va?
Och google-translate måste man bara hata att älska. Den är sämre på att översätta än vad jag är på att koda.  (/_+)/ eheheheh.

I alla fall, när jag kollade över alla saker som finns på blogg.se så hittade jag statistik-knappen som finns på typ första-sidan när man loggat in.... jag är seg, jag vet, så kollade jag på den lite. Och check this out:



Jag hade nästan 130 besökare under en dag. Galet! XD

Får mig att undra lite hur det ens är möjligt, men tja, det förblir väl ett mysterium.

Hopp och lek nu allesammans, använd google-translate-knappen och skratta åt roliga översättningar. Det gör iaf jag. T ex, Kungsmässan blir King Show på engelska. PPffffff! Roligt.

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Det är inte den röda grafen du ska titta på, det är den blå. Blå = unika besökare vilket är ungefär så många olika människor som har varit inne på bloggen (i alla fall så många olika IP-adresser). Den röda visar ALLA träffar så om du eller en kompis har varit inne på din blogg extremt mycket på en dag (alternativt uppdaterat sidan 100 gånger) så är det det som visas. Blir ofta så när man pillar med design, då uppdaterar man ju ett antal gånger för att se hur det ser ut :)

2011-04-05 @ 22:18:26
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Turtle

Du är jätteduktig och jag saknar dig!

2011-04-05 @ 22:25:03
URL: http://www.ameblo.jp/catturtle
Postat av: AnnaWK

Då får det nog bli några maneter på väggen för vem vill inte göra andra avundsjuka liksom? ;)

2011-04-05 @ 22:46:55
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: nennes syster ;)

sv: tror du att jag hade passat i det? (a) hihi.



jo, jag hade räknat med detta. vet dock inte om jag är så sugen på att förstöra mitt hår såpass mycket, med massa blekningar & sånt..



fast iofs så kanske det är värt det ;) hihi.

2011-04-06 @ 20:32:08
URL: http://bbaramadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback