Tokyo Fusion (and stuff)

Wah, har en känsla av att detta kanske blir ett lite längre inlägg än de tidigare jag har gjort, fär lixom, jag har inte vart inne på datorn sen i tisdags.
Yikes, hur har jag överlevt? XD

Anyhow, jag började aldrig skissa på Therese klänning förrens torsdagen, och sen blev jag klar med den först runt klockan ett på natten, damn, jag är rätt nöjd, att lyckas sy en klänning på under ett dygn är något jag inte gjort tidigare. Ehheheh, men jag tror inte att jag kommer göra om det inom förrens jag verkligen behöver det nästa gång. Men jag jobbar bra under stress så det är väl positivt iaf.

Och så var vi på Tokyo fusion då~
Det var jättemysigt och typ Para Paran var det bästa~ Utställningen var också grym! Dock så kändes det väldigt oplanerat och det verkade inte som om att de som höll i det hade förberett allt jättebra. Men en helt grym kväll. :3

Åkte hem till Nenne sen, där vi har haft det allmänt mysigt i helgen. I like!


Me and my crew
Ready for Tokyo Fusion
(Haha, orkade inte kolla med folk om det var okej att posta en bild med dem på bloggen så jag censuerade med mina epic pait-skills!^^ Jag stal även bilden, för så bra är jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback