Mysig helg

Jag vet att uppdateringen från helgen kommer lite sent, men jag tyckte den var så mysig att den skulle få en uppdatering i alla fall.

Träffade Issa i fredags efter skolan, vi gick runt lite efter det att jag återbördat hennes böcket vilka hade bott i min väska/mitt skåp sen det att hon glömde dem i min västa på tokyo fusion. Efter det gjorde vi mackor hemma hos Issa vilka vi åt i parken, wah, det har blivit höst ute. ^^

Fick också låna hennes PSP så att jag äntligen kunde börja spela KINGDOM HEARTS!!!...:Birth by Sleep. OMG! Jag har spelat det i snart 40 timmar sedan jag fick låna PSP't av henne.<3
Men ikväll har jag tagit lite av en paus.

Ehehhee. Och typ, Issa var hemma hos mig lördag-söndag, planen var först att vi båda skulle ta oss hem till Mimi vilket tyvärr inte blev av då hon blev sjuk. : <
Men, vi överlevde, gjorde ananas/mango-sorbet och kollade på Firefly<3 Mysigt värre.~

mums

Göra sorbet<3 Gästande i bloggen av Issa's hand.^^


Kommentarer
Postat av: Sarah

Glaaaass <3

2010-09-28 @ 21:13:05
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Ne

Ser najs och mumsig ut :3



hehe, såg på serenity igår :P kunde inte hålla mig längre haha.

2010-09-28 @ 21:22:28
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback