"Mr Shu, I can be your Britney!"

Kollade nyss på det senaste avsnittet av Glee. OMG! Får mig så jäkla nostalgisk att det första jag gjorde var att dra upp spotify och klickade in Britney.
Avsnittet var helt okej faktiskt, fick mig att inse hur cool Brittany är, jag har juh vetat det tidigare men nu blev det ännu tydligare.
Also, Jacob just got even more creepy. XD

On the sidenote. Jag blev lite fundersam, hur många är det egentligen som läser min blogg? För jag vet att jag har 4 personer som bevakar mig över Bloglovin (varav en är mig själv ^__^), men när jag pratar med andra personer om vissa saker så får jag till svar: "Jo jag läste det på din blogg." Det för mig lika förvånad varje gång.
Så, vilka är ni därute som kikar in hos mig? :3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag jag jag jag jag vinkar hysteriskt med handen <3

2010-10-01 @ 06:31:33
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag oxå, jag oxå.

2010-10-01 @ 09:23:04
Postat av: Rebecca Larsson

Jaag! (;<3

2010-10-01 @ 16:26:10
Postat av: Jessica

jag :3 efter igen hahah xD

2010-10-04 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback