LET'S GO!!!

Okej, rätt okej dag. Förutom visssa missöden.
Började med att jag glömde busskortet hemma, så jag fick ta nästa buss. Sen så gjorde jag klart min toalettskylt i skolan, men pga viss felinformation av min lärare stelnade gipset innan jag fick i kroken.
Oh, och sen när jag skulle hem så hade jag glömt paraplyt i skolan så jag stod med vattnet rinnandes nerför hårbottnen och ansiktet när jag kom innanför dörren.

MEN! Urgulligt!! Fick se Elin i mina lolita-klänningar~ Och hon var jättesöt~<3<3

Sen när vi kom hem till Therse fick även hon prova. Umm, yeah.. jag ska sy en ny klänning till henne. XD Men hon var säxxig värre i enbart Alice-förklädet jag sytt^^ ehehehe

Ska iväg och skissa mönster nu~

 


Tänk bort förklädet, men detta är klänningen jag ska sy. :3

Kommentarer
Postat av: Ne

OMG! jag glömde också mitt busskort hemma idag och fick ta bussen efter! xD läskigt värre....

2010-09-14 @ 21:09:29
URL: http://screamsign.blogg.se/
Postat av: Sarah

Förlåt att jag inte sa hej förut D: var tvungen att skynda mig till lektionen....

Syns vi imorgon så ska jag bombadera dig med kramar <3

2010-09-14 @ 21:56:54
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback