katten har cancer

"Jag har en katt i magen,
och katten har cancer,
och är det ej min katt,
så är det en hatt."


-Emma
Haha, jag sjöng den låten "min hatt den har tre kanter" idag under lunchen, men Emma hörde lite fel, och hennes version var juh bara många gånger bättre. Det tycker åtminstonde jag.

Är helt slut nu, onsdagskväll, gammeldanskväll. Rolig kväll.
Denna kvällen var juh inte som de vanliga, delvis för att bandet aldrig dök upp och sen var vi 2 killar på 15 tjejer (läs damer och herrar) så det var många par som fick dansa två tjejer.
Men det var roligt, det hände juh att man gjorde många fel som ledde till skratt vilket gjorde en rolig stämning.

Jag har dansat vals också. 0_________o
Lixom, det var jag och Han-ett-huvud-längre-än-mig. (seriöst, han är nog längre än Rasmus!) och typ, han frågade mig om jag kunde dansa vals. Då jag svarade nej så svarade han.
"Inte jag heller." Vilket ledde till en vad jag tror var rätt orginell vals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback