I'ts september!

Wah, jag har inte orkat sitta vid datorn den här veckan, vanligtvis bor jag framför den med de senaste dagarna.. jag har typ sovit. gått och lagt mig vid nio och shit. Ehehehe.
Duktigt eller något.

Var iväg och lämnade blod på Droppen i måndags, första gången och det var faktiskt riktogt mysigt! lixom, man blev varm i hela armen och man kunde nästan känna hur blodet lämnade kroppen. Fick mig att fundera om det känns tvärt-om för en vampyr. Kanske?

Ehehe, har tampats med lerhuvudet i skolan också, jag har fått träningsvärk i armarna av att arbeta med det vilket bara får mig att inse hur klen jag faktiskt är. Börja träna ordentligt? Jo.

Ska strax upp till rummet för att försöka städa det ordentligt! Vet inte hur många gånger jag börjat men inte kommit så långt/ det blir stökigt direkt igen. Yay vad jag äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback