GLEE!!!!!! jkgahhlgjsdgavgJLFSGJJLVgjsdsghsj!!! 8DDDDDD

OMG!!! Jag har väntat så länge på säsong två, det känns iaf så och nu äntligen har den börjat!!! Nu börjar mitt Glee-behov stillas men jag kan inte vänta till nästa vecka!! Det finns så mycket i den här säsongen jag ser fram emot!

Spoilerish!!!

Första avsnittet var en bit melankolisk, men grymt bra! Seriöst! De nya karaktärerna! Sunshine är juh bara för söt, och jag lolar enormt över att de har lagt in en filipinsk karaktär som heter Sunhine. FfFFF. I have to tell Sandra about this!^^
Men faktiskt, den grymma röstan i den lilla kroppen, WOW!!! Och så kommer hon där med sin gulliga Hello Kitty-väska. AWWWWW!!!! Steal her back Glee-team! NOW
And like, den nya killen är också enormt gullig, ser inte jättebra ut men han kan nog få in lite nytt kött i serien.
Och på tal om kött! 8DDD Mike's mage!!! -lolwhat!?-
Mike kommer bli en störra karaktär i år då han och Tina har börjat dejta. W00t!? Like, synd om Artie, men jag är ändå jättepepp, han är typ söt lixom och HANS MAGE!!!! Yes I'm a girl, and magar är fina~
Synd bara att Matt have transferred. Ville att han också skulle få mer plats i serien. Eheheh, men det är väl sånt som händer.

Yayayay, är väl bara att vänta på kommande avsnitt nu.

GLEE<3

Also, ny coach in the football-team. >_________> Biest! Is it a man or a woman!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback