Gammeldans+ KHbbs+ shit^^

WAH!! Vart ska jag börja, det har vart så mycket idag.
Kan börja med att säga att jag typ är klar med min toalettskylt jag har gjort i bilden, blev faktiskt rätt nöjd så nu har jag och Mimi hoppat rätt in i mask-djungeln. Är riktigt pepp och vår mask kommer nog bli riktigt bra!

Min toalettskylt. Otearai~
Vad mer, haha, jo, gammeldansen börjar gå bättre, och man lär sig att ha lite bättre koll på de människor man dansar med.
T.ex så har vi disktrase-mannen som svettas jättemycket! På grund av det så har han en disktrasa i bakfickan som han torkar av sig med lite då och då. Seriöst, det tar tre minuter för honoma att bli svettig.
Sen har vi folk som Gubben-man-inte-kommer-runt-med, Nikotin-mannen och Gubben-som-ser-gravid-ut-och-luktar-ägg.
Kan juh säga att alla är olika att dansa med, men det är ändå roligt! Och jag har tom börjat bugga med vissa också, och det handlar inte om ifall man kan bugga eller inte utan, kan mannen föra. :3

SEN!!!! GAAAAAHAHHAHHHHHH!HH!HH!!!!!! HAPPY!!!!! 8DDDDDDDDDDD
SERIÖST!!! IDAG KOM MITT SPEL MED POSTEN!!! JAG ÄR JÄTTELYCKLIG!!!!!
Beställde det för typ en vecka sedan och sen så ska jag få låna Sandras PSP! Hon är juh bäst! Jag är jättepepp då detta är den enda spelserie jag någonsin följt.
Kingdom Hearts 4 ever!!!<3<3<3<3

Jag med mitt nya Kingdom Hearts: Birt by sleep-spel<3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sötnos <3

2010-09-23 @ 08:25:02
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback