Ed's

Jag och Mimi gör stora framsteg på vårt mask-projekt. Kommer nog bli riktigt bra när vi är klara.

Also, följde med Pyra till Ed's kroppskonst idag då hon skulle pierca sig i läppen. Pyra var nervös, men hon var riktigt duktig! DU ÄR DUKTIG GUMMAN!!<3<3
För efter en stund så var hon jättelugn och resultatet blev jättebra!
Ed är riktigt cool också, och han har jättesöt bebis-hund. En irländs varghund.~


Nypiercad

Var nyss på McDonalds med några vänner. Och känner mig lite:
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDx just nu. För ett bra antal månader sedan så skrev jag ner japanska på en dator till en kompis för en tatuering han skulle göra, och nu har jag juh lärt mig bättre japanska, så vad händer inte då han visar mig sin nya tatuering?
Just det, det är fel prefix i tatueringen!!!! JÄTTEJOBBIGT!!! : <

Anyhow. LOL! X<



Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack åter igen för det finaste sällskapet Chibi <3 Love you <33

2010-09-24 @ 08:21:55
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Ne

Tänkte dra till Ed också snart ^^ maybe you could accompany me as well :P



Btw låter tauteringsgrejen jobbig D: Dubbelkollade han det inte innan? :S

2010-09-24 @ 14:12:39
URL: http://screamsign.blogg.se/
Postat av: Ne

Sv; Men jag har vart där innan ;) dock är det tråkigt att dra dit själv.



Ahmen, tur att det inte är du som gjort fel, eller hur man ska säga ^^ Om de andra också sa att det skulle vara så...

2010-09-24 @ 20:16:25
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback