Whedon<3

Vaknade idag och skulle ladda ner gårdagens GLEE-avsnitt men fick till min förvåning veta att det inte hade sänts något nytt avsnitt. Så det kommer ta en vecka innan min GLEE-hunger kommer mättas igen! DDDD8
NOOOOO!!! Varför är världen så ondskefull!? : <

Men, som tur är kan jag mätta lite av min TV-serie-besatthet då jag har dessa tvåhundra sidor med smaskigheter att läsa igenom.

Happy Sandra is happy~

Also, jag och Nenne diskuterade möjligheterna om att bygga vår alldeles egna Firefly, då vi antog att de inte hade scenerna kvar från TV-serien. (ja, vi hade tänkt kidnappa dem i så fall^w^) Seriöst, vem vill inte bo på Serenity?

Jag vet att jag vill i alla fall. :3 Och nu kan vi det~~

 

There's no place, I can't be, since I've found Serenity~


Kommentarer
Postat av: Ne

Insåg samma sak angående glee :( depressing.



Jag behöver seriöst den tidningen! xD <3

2010-10-20 @ 18:19:25
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback