Ser inte problem utan lösningar.

Idag kollade vi på film om Egypten på vår kulturhistoria-lektion, vilket är så underbart för jag kommer bara ihåg den perioden i 4an 5an då jag var helt besatt i Egypten, och jag förstår verkligen varför, dess kultur är så grymt intressant och jättecool! ^^

Dock, eftersom jag hade jättelång rast så jobbade jag med mitt lerhuvud, pausade en del och spelade Kingdom Hearts i stället. : <
Men sen så dog PSP't då batteriet tog slut.
Ledsen Sandra.

Men tja, fick helt enkelt hämta en penna och lite ståltråd vilket jag satte upp håret i och började arbeta på huvudet.
Ehehe, dock så slutade det med att jag målade med akvarell en stund senare. Självporträtt är mycket bättre att göra i 2D enligt mig! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback