Masken+KU

Mimi och jag blev pretty much klara med vår mask idag, vi är båda riktigt nöjda, men har någon kretik att komma med så är det absolut välkommet. :3

Mimi med vår mask. Vad tycks?

Uppe på KU idag så åt vi pizza samtidigt som vi kollade på Prince of Persia. Gillade faktiskt filmen trots att den hade fått rätt kass kritik. Men jag antar att det beror på att effekterna och alla stunt var grymt bra. Har bara spelat spelet ytterst lite, men dem hade verkligen fångat spelkänslan i filmen. Och det gillar vi. :3

Egentligen skulle vi spelat sista delen i KU-rollspelet som jag och Mattias (för det mesta) har jobbat med och framställt i ett par år nu. (läs lite mer än ett år.) Men det blev framskjutet till nästa vecka då allt inte var riktigt klart än.
Nyfikna, här är en blogg som kommer uppdateras lite innan torsdag nästa vecka plus att det redan finns lite information om tidigare delar där. Det är jag som har illustrerat det mesta av bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback