Goblin Games

Idag var det inte nådigt väder ute. Skulle träffa Jesper men istället för att vänta på Järntorget så stod jag och kurade inne på myrorna.
Regnet bara öste ner juh! D;

Men jag träffade upp Jesper och han hade en regn-poncho som han så vänligt donerade till mig. Jag kände mig jättecharmig i den. Typ cool/muppig. X'3

REGNPONCHO!~

Sen begav vi oss vidare i regnet^^

Jag hade nämligen lovat Jesper att ta honom till: GOBLIN GAMES!

 

 

Rollspel~

Det intressanta är att jag har gått förbi det flera gånger tidigare, har bara inte haft tillfälle att gå in förrens nu, och det var en mysig liten rollspelsbutik. Jesper fick köpt sig fjärde delen i ett konfirmand-rollspel. Vore inte det häftigt? Rollspels-konfirmation! Det finns i Västerås... ;w;

Får man konfirmera sig igen? C:

Anyhow, efter det så hade vi möte på Elektronen inför nästa veckas rollspels-evangemang där som vi ska hålla i. Spelleda för folk man inte känner. Läskigt... men, det kanske går bra.^^

Är folk intresserade så är de välkomna att dyka upp.
Ses vi där?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kaaanske! :D

2010-10-29 @ 07:33:15
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback