HP+ BfmV

Hej bloggen.
Igår var jag iväg och såg på den nyaste Harry Potter filmen. HUR. BRA. SOM. HELST!
Dock ångrar jag nästan att jag såg den då filmen, som de flesta antagligen vet, är uppdelad i två delar. Vill se nästa del nu direkt. Första gången jag känt så med en Harry Potter film.
Also, jag var bäst, då jag hade på mig min elev-hatt och inte de andra som faktiskt hade köpt. Gjorde mig lite ledsen. :(

Och typ, jag har en tendens att bita mig själv på naglarna när jag kollar på film/bio, så nu tycker jag väldigt synd om mina naglar. Det gör jätteont. : <

Also, ska om någon timma iväg in till Göteborg igen för att sticka iväg till Lisebergshallen med Nenne. Vi skall nämligen se...
BULLET FOR MY VALENTINE! 8DDD
Missade dem förra gången de var i Göteborg så att jag har fått en ny chans att se dem är awesome.

It's going to be legen.. 'wait for it'... DARY!

Kommentarer
Postat av: Turtle

awesomeness<3

2010-11-19 @ 17:21:47
URL: http://ameblo.jp/catturtle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback