Dear Santa...

All I want for Christmas~~... is you~

...eller, ja... jag lovade Pyra att försöka fixa en önskelista... och typ... jag tror jag kommer göra den i flera delar, för det är inte ofta jag kommer på saker jag vill ha, men nu har jag lyckats. Plus att jag kom på i efterhand att det är alla lite dyrare grejer. Eheheheh~
Men jag har lärt mig att man kan juh alltid önska~
(plus att jag inte la tll grejer som jag visste var omöjliga att få, tex en regnbågs-enhörning eller en resa till Japan. ^w^) Känna sig duktig.

 

Stay tuned for more ^w^

 

Var jag duktig nu Pyra-sötnos<3?

 

(lol, also, jag tänkte göra en kategori över Önskelista typ, men vet inte vart man gör det. XD)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är väldigt nöjd, tack älskling!<3



Om du använder blogg.se så gör du såhär:

1. Logga in.

2. Gå in på |Blogg|

3. Klicka på katagorier.

4. Klicka på: "Ny katagori"



Tada :)

2010-11-11 @ 07:50:24
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Turtle

du är söt<3

2010-11-15 @ 22:26:58
URL: http://ameblo.jp/catturtle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback