Smälta bort + HK

Idag spenderade jag dagen tillsammans med en kompis som jag inte hade träffat på säkert ett år.
O----o OJ!
Vi hade det mysigt tillsammans trots värmen och jag fick utfört de uppdrag hade hade satt som mål att utföra. Yay mig! ^^
Så nu är biblioteksboken hemma igen och jag äger en ny kalender. Min gamla hade bara en vecka kvar att leva.
Dagen stekte vidare och till slut var det dags att ta sig till meeths lokaler och besöka Hikari Kai, vilket jag inte gjort på säkert något år, ett och ett halvt kanske? Ehehe. Och det var lite av en nostalgi-tripp att gå i dem lokalerna igen. Men det var typ all. Jag har inte direkt saknat dem. Vi satt inne i tecknar-rummet och hade det trevligt men då vi alla var rätt trätta var det trevligt att få kunna ta sig hem igen. :3

Kommentarer
Postat av: Ne

Ska jag ta bort länken till dig?

2010-07-28 @ 00:15:40
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback