Snön i diket är vackrare på nära håll.

Idag vaknade jag upp hemma hos Jesper. Blev övertalad att gå hem till honom igår av lillasyster Rebecca och det slutade med att jag sov där.
Mycket märkligt att spendera natten hemma hos dem utan att det var rollspel involverat. Mycket märkligt.

Sedan efter det hämtade Jonas upp mig, med Singoalla som färdkost tog vi oss hela vägen ut till förlanda där 18-plus skulle vara för dagen.

Efter det på vägen hem blev det inte som planerat. När vi var på väg för att lämna av Jasmine så fick vi möte. Hoppsan, och så var vi ute i diket.
Jonas skyllde självklart på att det inte fanns några reflexpinnar uppsatta. Duktig som jag var hittade jag dock den som sklle stå här vi nu var belägna, ute i snön. Den låg där och gjorde ingen nytta.
Så nu sitter vi här, jag skriver blogginlägg, och räddningen anlände just.




Yush~~ Och starka som vi var lyckades vi få upp bilen utan större problem.



Bil i diket, men inga sura miner här inte. ^w^

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det var en riktig actionfylld upplevelse! ;)

2010-12-20 @ 00:40:23
URL: http://jasminechristensson.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Jag bor oxå där?! :O

2010-12-20 @ 11:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback