Rollspel på nyår

Idag blir det iväg till Jesper där 11 vänner i vår rollspelsgrupp ska träffas och spendera kvällen med att inviga det nya året genom rollspel.
Hur mysigt som helst.~‘‘~ Självklart kommer vi väl se ut över Onsala och kolla på fyrverkerier och kanske hinner vi med en och annan promenad. Men mest blir det rollspel.

Håller för tillfället på och gör en Lasagnette som jag ska ha med mig.
Det kommer bli så mycket mat~~
Kommer rulla fram senare... ^w^

Jag kommer inte vara hemma vid nyårs-slaget så jag säger redan nu.

Gott nytt år alla mina vänner och läsare!! ヽ(´▽`)/へへっ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gott nytt år älskade. <3

2011-01-01 @ 12:24:47
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback