Lämna Hannibal hemma
Om ett par timmar tar jag bussen ut till Idala där jag som jag tidgare berättat ska spela rollspel idag.

Dock kommer jag inte vara så anträffbar då jag antagligen kommer lämna Hannibal hemma..
För er som inte vet det så är Hannibal min Notebook. Eller, rättare sagt, Hannibal Juan Doomhammer Anderson.
Min lilla sötnos. ( ̄△ ̄;)

Mamma's dator har dött en aning och hon frågade om jag inte kune lämna datorn hemma så att hon hade något att göra. Jag vill inte, hur ska jag klara mig utan Hannibal?
Men, som mamma sa, jag kommer inte behöva datorn när jag rollspelar, och jag ska juh ändå umgås med människor..

Och, jag har packat klart så jag kan juh spendera några timmar vid honom. ~~
Och det blir lite mindre vikt att bära, det är iaf ett plus. V(^0^)

Massa kakor!!~

Bjuder även på en bild av mig själv från julafton. På väg hem till mormor..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltså, dina ögon är helt fantastiska!

Väldigt söt bild förresten :3

2010-12-28 @ 17:16:48
URL: http://mooonshadow.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hannibal Juan Doomhammer Anderson <3



avundsjuk på dina ögon finis <3

2010-12-31 @ 15:00:39
Postat av: Turtle

Du är fin och jag saknar dig!<3

Kakorna (iaf blåbärskakorn elelr vad det är) påminner mig om när vi var i Linköping hos Tessan '09, det var så fint!

2011-01-10 @ 01:48:10
URL: http://ameblo.jp/catturtle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback