Äntligen hemma~~

Borta bra men hemma bäst.

Att besöka släkten är trevligt, men eftersom man gör det så sällan blir det att det kan vara vääääldigt ansträngt att umgås när man väl gör det.
Och då när man änligen är hemma igen.. man är jättetrött. Eller åtminstonde är jag det.

Uhuhuhu~~
Idag har jag bakat, skall ha med mig det imorgon när jag ska iväg till Idala för att spela rollspel med ett gäng udda människor.
Jag är mästerkocken lixom. Delvis har jag gjort farmors blåbärskaka, något som Ylva önskade av mig och som jag själv tycker är äckligt gott. ヽ(´▽`)/へへっ
Gjorde även Popovers som Marcus och Linda gav mig receptet på. Något av det mest skumma jag gjort, men dem blev goda, det är typ, pannkake-muffins.

Popovers~:D)┼─┤


Kommentarer
Postat av: Sarah

Omnomnomnom! Dem ser jätte goda ut -

2010-12-28 @ 09:55:14
URL: http://mooonshadow.blogg.se/
Postat av: Nenne

Blåbärskakan!!! :D <3<3<3

2011-01-03 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback