Mysig dag trots slem

Seriöst! Jag mådde så bra idag... eller tja, jag är fortfarande krasslig i halsen men jag är på bättringsvägen. Och lixom, önskar alla dagar var som denna.

Jag har dragit mig inför att börja med lerhuvuds-projektet i skolan men, nu i starten är det inte så farligt, nästan kul faktiskt, dock får jag träningsvärk i armarna av att arbeta med leran. >____________>'
I know, jag är klen.

Sen så följde jag med Emma hem när vi hade håltimma, lärde henne lite Data.101 och så bjöd hon på hallon. Mums. Efter det så stack vi till skolan för att ta itu med filmkunskapen. VILKET ÄR JÄTTEKUL! Jag förstår varför folk flockades kring biograferna när de just kom, det är verkligen hur fantastiskt som helst att se de gamla filmerna. Ser fram emot att få erfara mer av den kursen. :3

Kommentarer
Postat av: Ne

sv; hahaha. du tycker inte att det är tillräckligt alltså... :P får väl kolla om detta går att fixa ^^

2010-08-26 @ 21:30:37
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback