I phail desu desu!

Like, sov kanske en tre timmar i natt, sen så vaknade jag rätt pigg som en omväxling. Glad som jag var steg jag in i duschen och sedan tog jag på mig kläder, sminkade mig och gjorde mig i ordning för att åka in till göteborg och träffa Nenne och Laila<3<3

Mamma steg upp, tog datorn (vi har båda flyttat in på eric's dator) och så åt jag frukost.

Sen så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, så jag la mig i sängen och bara funderade lite. Rätt som det var: ZZzzzzzzz.

>____________________________> I hate myself sometimes!

Lol, men ska åka till Nenne om lite mindre än tre timmar då de är på väg hem. Jag tar helt enkelt och hoppar på deras buss lite busigt sådär~

Until then... Imma do something else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback