Hurrrmarty!~

So, efter tre dagars dator-sittande så har jag sett klart på Glee... igen! Och den är helt fantastisk!
Jag trodde inte att jag skulle bli så galen i serien som jag är nu, och jag vill inte direkt kalla mig en Gleek.. men jag tror att jag är det.
Trots att jag sett serien tidigare så kunde jag inte låta bli att gråta i sista avsnittet eller få gåshud gång på gång. Till och med över hela ryggen. ^----^

Det positiva med den här besattheten är iaf att jag inte går runt alldeles förtvivlad över att nästa kapitel i Buffy-S8 inte kommit ut än, och glee-låtarna kan man lyssna på om och om igen. Fast jag längtar efter nya Byffy också, det gör jag. Theheh~

Sooooo, idag (igår) fyllde min storasyster 23!!! \(^O^)/
GRATTIS SYSTER!!!!

Och imorgon (idag) så fyller min man 19!! Go Therese lixom~
Ska in och fira henne och gratta henne och ge henne massa kärlek!! :3

Party on~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback