Vackra Valborg~

Godmorgon världen~!

Igår var en fruktansvärt trevlig dag!
Träffade Nenne och fikade lite på Tullen för att återigen fira mig, men också för att stalka lite på hennes syster som var inne och provjobbade där igår! Kan nämna att hon var jätteduktig! C:

Nom~

Sen så ville jag iväg och kolla nagellack då jag endast äger en sådär 10 nyanser av rött och några blå färger. Så vi strosade runt i sökandet efter roliga färger i säkert varenda affär som har nagellack på Kungsmässan. XD

Nytt nagellack på mina chubby hands~

Efter det bar det av upp till församlingshemmet då jag hade i uppdrag att ansiktsmåla barnen till Valborgsfirandet~
Jag var granne med fiskedammen, fick höra härlig musik och målade massor med barn~ Blommor var standarden, men jag fick även gjort en och annan tiger eller vampyr! :D




Kommentarer
Postat av: Nenne

Fin fägen vart på nagellacket! :) Gillar skarpt att du börjat blogga igen!

2014-05-09 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback