Skräp och spel

Wow, gårdagen var rätt så intensiv~!

För tredje året i rad åkte jag in till Göteborg för att besöka Megaloppisen i Majorna! Det är så mycket folk där och man kan hitta hur mycket billiga prylar som helst!

Men! Jag hittar billigare än billigt då jag åker in och dumpster dive'ar efter loppisen är slut. Finns så mycket grejer folk inte orkar bära med sig hem så dem slänger allt. 
Yay för mig~!

En hel resväska full med grejer! Hittade även resväskan. XD

Så det var jättekul, jag, Jenny och hennes lillasyster Frida. Förstagångs-dumpstrare är de som är mest galna. Alltså i år, Frida!

Innan det lyckades jag även precis se the Geek Pride Parade som annordnas av Science Fiction bokhandeln. Kom ut efter att ha vart inne och köpt ett spel och tur var det att jag inte kom ut 5 minuter senare, eller ja, då hade jag int lyckats ta mig ut. XD

Och spelet jag köpte...?

Kittens in a blender~!!

Jag har velat köpa detta underbara spel sen jag körde det på GothCon för en månad sedan, men dem har inte haft det inne på SF-bokhandeln i Göteborg förrens nu igen då det var slutsålt. Så då slog jag till! Så nu äger jag det! 
Det är helt underbart, det kanske verkar lite brutalt men man tänker inte på att det är kattungar som man kör i en blender~!
Man tänker på att vinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback